Pracovník zákaznického servisu
Co u nás budete dělat?
– Příjem objednávek a plánů potřeb od zákazníků a následné zadávání do informačního systému
– Potvrzení přijetí objednávek zákazníkům
– Ověřování chybějícího výrobního materiálu v informačním systému a spolupráce s oddělením logistiky a výroby
– Kontrola disponibility materiálu, ověřování výrobních kapacit a následné včasné uvolnění zakázek do výroby
– Předávání veškerých informací mezi zákazníky a společností, předávání jejich požadavků, reklamací, stížností apod. k vyřízení odpovědnými zaměstnanci
společnosti
Co od Vás potřebujeme?
–
– Znalost anglického nebo německého jazyka- mírně pokročilá úroveň
– Uživatelská znalost MS Office (SAP výhodou)
– Samostatnost, flexibilita, odolnost vůči stresu a pozitivní myšlení
Co nabízíme?
–
– Uchazeči bez odborné praxe poskytneme odpovídající zaškolení
– Možnost využít bezplatnou firemní dopravu z Brna nebo příspěvek na dopravu
– Stravenkový paušál
– Jazykové kurzy v pracovní době s rodilým mluvčím
– Možnost Home office po zkušební době 2 dny v týdnu
– Nástup dle domluvy
Máte zájem?
Kontaktujte nás
Pokud Vás výše uvedená nabídka zaujala, dejte nám vědět:
- volejte na telefonní číslo +420 724 312 693
- zašlete svůj životopis na prace@manuli.cz
Za projevený zájem předem děkujeme!
Kandidáty zařazené do užšího výběru pozveme k osobnímu pohovoru. V případě, že se Vám do 14 dnů neozveme, dali jsme přednost vhodnějším uchazečům.
Souhlas se zpracováním osobních údajů:
Poskytnutím svých osobních údajů obsažených v profesním životopise dáváte v souladu s ustanovením zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů souhlas k jejich zpracování a uchováním v personální databázi naší společnosti. A to na dobu evidence v databázi uchazečů, nejdéle po dobu 1 roku, pokud sami nepožádáte dříve o zrušení této evidence. Bez Vašeho souhlasu nebudou Vaše osobní údaje poskytnuty třetí osobě.